Friday, December 17, 2010

Baju Pengantin Murah but NICE

Jualan akhir tahun ni memang best dan sangat seronok untuk cuci mata...Since assignment pun tak banyak lagi, maka aku selalu pergi window shopping. Salah satu tempat yang menarik dan rasa nak datang berkali2 adalah di Nagoya kat Carrefour Wangsa Maju. 

Kain baju kat sini agak nice walaupun kain ela biasa...harganya ada yang murah sesangat, tapi nak cari yang cantik RM6 semeter pun ada. Banyak tempat aku da pergi sebab teringin nak beli baju kurung antaranya Jakel, Kamdar dan lain2 lagi tapi kain paling menarik perhatian aku adalah disini. Mungkin sebab tak cukup bajet, maka ada beberapa tempat aku yang kainnya cantik tapi tak mampu nak beli. 

Aku lebih terdorong nak kongsi cerita tentang kain baju pengantin..Kain lace 2 meter dengan kain satin 4 meter dalam gambar yang aku postkan ni dalam area seratus lebih je (lebih tu tak tau lak sampai berapa)...tapi ada yang serendah RM120...cuba tengok...

Corak boleh tahan, bawah je penuh atas simple

Simple but nice


blink2 yang mencantikkan baju ni

Baju yang kat bawah ni yang paling digemari lacenya ada discount 20% gitu...actually tengok real lagi cantik dari gambar ni maybe sebab pencahayaan dan guna camera handphone je.tapi memang ni nampak exclusive la...

























Jadi kepada sesiapa yang tengah fikir mana nak beli baju kahwin, nak berjimat tapi still gorgeous survey2 la di kedai ni...banyak cawangan rasanya. Selamat pengantin baru.

p/s: Free marketing...tiada upah yang diterima dari mana2 pihak.huhu

3 comments:

  1. oooo.... nk kaler itam klabu bole dak...

    ReplyDelete
  2. kak syidah x sabo nak kawen.. dah follow blog kak syidah.. follow blk eh.. thanks

    ReplyDelete
  3. kaler kelabu ada je...tp nak match gn itam mak aih peliknye.huhu...

    ok, nti kak syida follow

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...